סעיד מולאי - "רציתי להיות האיראני הראשון שמגיע לישראל": ריאיון מיוחד עם ... / בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב:

סעיד מולאי - "רציתי להיות האיראני הראשון שמגיע לישראל": ריאיון מיוחד עם ... / בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב:. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות.

ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום.

גורלו המפתיע של האזרח מולאי | ישראל היום
גורלו המפתיע של האזרח מולאי | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם.

הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב.

ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. הג'ודוקא האיראני, שהפסיד בחצי גמר אליפות העולם ובכך נמנע ממפגש עם שגיא מוקי הישראלי, דיבר היום (ראשון) לראשונה לערוץ טלוויזיה בפרסית שמשודר בבריטניה. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. בהמשך אף ניתנה התייחסות לאיומים שקיבלו מולאי ומשפחתו על חייהם. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, שברח לגרמניה, התראיין היום (ראשון) לאתר אינטרנט איראני בבריטניה.

הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית:

האלוף האיראני ביים פציעה, שגיא מוקי עלה לגמר - סרוגים
האלוף האיראני ביים פציעה, שגיא מוקי עלה לגמר - סרוגים from www.srugim.co.il
במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. עובדות מהנות על אליא (מולאי), יוון. בריאיון אמר מולאי כי הופעל עליו לחץ מצד יור הוועד האולימפי האיראני וסגנו להפסיד בכוונה. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב:

יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

מולאי מוכן להתמודד מול כל יריב על מנת להגן על תוארו. בעקבות ההוראה שקיבל סעיד מולאי להפסיד בכוונה כדי לא להתחרות מול שגיא מוקי באליפות העולם, החליט איגוד הג'ודו העולמי להשעות את הספורטאים האיראנים מהשתתפות בתחרויות | השרה מירי רגב: בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל. סעיד מולאי יתכונן לאולימפיאדה בישראל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. סעיד מולאי התחיל להתאמן ברצינות בג'ודו בגיל 16, והפך במהרה לאחת ההבטחות הגדולות ביותר בנבחרת הג'ודו האיראנית. באיגוד מקווים כי גם מולאי יסכים להיענות להזמנה הרשמית ויגיע לביקור ראשון בארץ, אך כפי הנראה זה לא יקרה משום. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. מצאו מלונות באליא (מולאי), יוון. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547;

לבסוף, מוקי ניצח ועלה לגמר. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. אחרי שנודע כי סעיד מולאי ברח לגרמניה ומתכוון שלא להתחרות יותר תחת דגל איראן, עלתה השאלה מה יהיו יחסיו עם שגיא מוקי, יריבו הישראלי ומי שהחליף אותו בתואר אלוף העולם בג'ודו במשקל עד 81 קג. בריאיון אמר מולאי כי הופעל עליו לחץ מצד יור הוועד האולימפי האיראני וסגנו להפסיד בכוונה.

הג'ודו האיראני הושעה מכל פעילות בינלאומית
הג'ודו האיראני הושעה מכל פעילות בינלאומית from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. מולאי לא הסתיר את אכזבתו מראשי המדינה שלו ואת העובדה כי הפסיד בכוונה בשל הוראות הממונים עליו. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: זו משמעות שאתה נותן לפעולות שלך, ומשמעות מוסיפה המון בפן המנטלי והמוטיבציוני. אני רוצה לברך את סעיד מולאי, שהתמודד בנבחרת הפליטים בגרנד סלאם באוסקה. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף. אלוף אסיה לשעבר בג'ודו, האיראני ג'וואד מחג'וב, הודיע שקיבל אישור להתחרות תחת איגוד הג'ודו העולמי (ijf) לאחר שלא התאפשר לו להתחרות מול ישראלים ובנוסף מדינתו השועתה מתחרויות.

בין היתר, יוזמן לתחרות גם סעיד מולאי, הג'ודאי האיראני שהפך לפליט, אך ספק גדול אם הוא יגיע לישראל.

ארד אומרת כי השלטון באיראן הקריב את מולאי על מזבח האידאלים שלו ורצחו את הנפש של הג'ודוקא. אנו מקווים שייענה להזמנה למרות שאנו מודעים לכך שזה לא פשוט. במילים האלה, כשהוא ממרר בבכי, פנה הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי לנשיא איגוד הג'ודו העולמי, מריוס ויזר, לפני חצי גמר אליפות העולם. כך עולה מהדיווחים שפורסמו הערב (שישי) באירופה. סעיד מולאי מכל זווית אפשרית: במרץ 2015 זכה מולאי במדליה הראשונה שלו בתחרות מהסבב העולמי, כאשר זכה במדליית ארד בגראנד פרי סמסון. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. מולאי כנראה לא יחזור לאיראן. Saeid mollaei rio2016.jpg417 × 547; הופעל עליי לחץ על ידי איראן להפסיד, אבל לא באתי לתחרות כדי לעשות שואו אלא כדי להתחרות באמת, אמר מולאי. הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי, מתחרה ראוי בהחלט ונושא תואר האליפות אשתקד, נאלץ להפסיד בעל כורחו בשלב חצי הגמר בשל לחצי סרטון ההודאה של מולאי שרץ ברשת, ובו הוא מתאר את השתלשלות העניינים פשוט שובר את הלב. סרוגים | שגיא מוקי היה צפוי להתמודד מול אלוף העולם האירני סעיד מולאי, אך הוא כהרגלו ביים פציעה, במעשה מגוחך כדי שלא ייאלץ לעמוד על במת המנצחים. יום רביעי האחרון, יומו הגדול של אלוף העולם הטרי שגיא מוקי, היה יום מטלטל במיוחד עבור אלוף.

Previous
Next Post »